• Snabb leverans
  • Brett sortiment
  • Bra priser

Frågor och svar


Nedan hittar du några vanlig frågor och svar.
Saknar du svar på någon fråga maila gäran till webbsupport@gastroteam.se

Kan jag göra ett köp genom direktbetalning?Ja, vi samarbetar med Svea och använder Svea Checkout där du som kund har flera alternativ att välja bland för att betala ditt köp, kortbetalning och delbetalning. Du har även möjlighet att genomföra ditt köp genom kort- och direktbetalning via Trustly.

Erbjuder volymförsäljning till företagskunder? Ja, det kan finnas tillfällen då vi har möjligheter att erbjuda försäljning i större volymer till företagskunder. Vänligen kontakta oss på info@gastroteam.se för att få mer information och komma i kontakt med en säljare.

Hur är skicket på produkterna? De produkter vi saluför på gastroteam.se är helt nya.

Kan jag hämta varan på plats?Så länge varan finns i vårt lager i Jönköping, Bankeryd kan varan efter betalning hämtas. Betalning kan även ske på plats, vi hanterar dock inte kontanter.
Ring gärna för att säkerställa att varan finns i lager, du når oss på telefonnummer 036 - 777 90 90 eller e-postadress info@gastroteam.se